Fanni Linnea Somwang Burnert

Jag sitter här och tänker på dig Fanni, tänker hur mycket vi har gått igenom. Hur mycket vi har varit med om. Hur mycket känslor vi har haft tillsammans.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Även om jag har hatat att älska dig, så älskar jag dig faktiskt. Vi båda har förändrats med tiden och är kanske inte samma personer som vi var när vi fann varandra.
Men du ska veta att jag finns för dig, jag är här. Kom till mig om det är någonting för du vet att jag alltid ställer upp. Och vad vore våran relation utan tjaffs? TRÅKIGT. Vi har hållt ihop av en anledning.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Älskling, ingen djup text men blir fan tårögd!

Du och jag, livet ut!!!

2012-03-27 @ 21:10:41
URL: http://fanniburnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0