Mysiga söndagar in my ♥

Hejsan alla muppar som läser min blogg hehe.
Idag vaknade jag klockan 17.... Fattar ni att jag vaknade när det var kolsvart ute igen? Alltså jag avskyr verkligen att vakna så sent. Det är hemskt!
Men iaf, då var det ju ungefär middagsdags, så jag mamma och pappa drog till pizzerian och kinarestaurangen och handlade mat till oss.
Nu ska jag nog berätta lite om vad jag gjorde igår, sen kolla film!

Jag hade planerat att bara vara hemma, så sitte rjag och käkar middag med mor och far så ringder min vackra på mobil och det är Fanni och Felicia som vill ha med mig ut! LYCKA. Så jag tog med mig raketerna under armen och drog till Allé, dr mötte vi några och drog på en liten fekke. Först var det helt efterblivet så vi gick, men sen kom vi tillbaka och firade tolvslaget där!
Runt 1 så skulle dom hem till Fanni och jag skulle hem, så vi åkte en så jväla rolig bussresa tillsammans med Oscar, SKÖN GRABB.
Sen när jag var hemma märkte jag att jag var lite forever alone typ, mor och far var hos mina grannar. Så jag gick över dit ett tag, sen gick jag och mötte Sebbe, Pontus och Christoffer. Vi gick hem till mig och kollade Hockey typ haha... Sen runt 4 drog dom och då kom mor och far, då satte jag på en film och sen däckade jag!
Puss och hejdå! Hoppas ni hade en underbar nyårs afton!

TRÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0