Haffarååå

Tjenis, det var ett tag sen! nu ska jag göra ett inlägg om några Haff hihi.


Niclas Kembel
- Otroligt trevlig kille! Har kännt han lite till och från väldigt länge nu och jag tycker han är skit härlig!
Ser bra ut och har jättefina ögon, snygg stil. Brudar, ta chansen nu innan han kommer på hur snygg han är ;) Han är född 1997


Malin Söderlund
- Skiiiiiit snäll och rolig brud som jag precis lärt känna. Hon är 97a, så det är bara haffa sönder grabbar, hon har värsta götten också ;)



Nicklas Berg
- Personligen älskar jag hans utseende! Han är född 1995 och är otroligt snäll. Dock lite osäker på om han är ute efter förhållande typ, men annat funkar ju också bra ;)


Jack Jerndorf
- Född 1997 och ser otroligt mogen ut för sin ålder, jätte snäll kanske lite blyg men det kan man ändra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0