Bussen

Hej älsklingar.
Jag sitter på bussen just nu och lyssnar galet på musik! Messar lite och har sjuk ångest, men det går väl över... Jag känner liksom att nu vore det på tiden att skaffa pojkvän, önskar att prinsen kunde komma snart. Eller nej förresten, jag vill inte ha prinsen, jag vill ha min bästa vän, min andra halva. En som jag kan skratta med och prata om allt mellan himmel och jord, en som älskar musik och att släppa loss men också som älskar att kolla film och mysa och som älskar mig och som gör allting så lätt. Som visar när jag är ledsen att han finns där att allting kommer bli bra. Vill ha en att visa upp, han är härliga middagar med, att åka och kolla på hockey med att sitta och kolla på långa fotbolls matcher. En att älska med, en som gör mig till mitt riktiga, glada jag.
Hehe ja men hejdå nu! Jag är snart hemma och ska ära middag med mor och far!
Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0