Veckans

Veckans snygging - Zac Efron, skådespelare


Veckans chock
(byter ut från veckans fulaste) - Zac Efron igen!

SNÄLLA SÄG MIG, varför har du tappat din skönhet älskling? Varför!?

Veckans singel - Emelie Fransas

Kolla vilken porrig brud liksom? Vem skulle inte vilja få henne på kroken?
Hon är den finaste och snällaste Emelie jag känner hehe. Hon är så himla givmild och omtänksam, finns inte ord som beskriver hela henne faktiskt. Men utseendet har hon iaf på sin sida. Jag vet att hon gillar lite utländskt, typ peruanare *blink*. Det är bara haffa grabbar, vad väntar ni på?

Det var allt från mig denna kväll, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie Fransas

Hhahahah Linn, du är fanimig helt jävla underbar !

Tack för att du finns alltså . Så fin på alla sätt och åååh, bajskorv jag ÄLSKAR DIG :D <3<3<33<3<3<3<333 hahah <3

2011-09-13 @ 00:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0