Ska jag hoppa och se vart jag landar?

Idag har faktiskt varit en skitbra dag! Jag har varit glad istort sätt hela dagen, och varit riktigt kramig hihi. Efter skolan åkte jag, Bea, Emelie, Felicia och Fanni in till ett fik som heter Barasso om jag inte minns fel. Där fikade vi lite sen gick vi till donken som var 5 meter bort hehe. Efter det så shoppade Empa lite... Tråkigt inlägg känner jag -.- men iaf, sen åkte vi på lite varsinna vägar, Bea åkte hem, Fanni åkte hem, Felicia åkte till Patrik och jag och Empa åkte hem till Krille med Jesper och han. Det var mysigt.
Empa om du ser detta, logga in på fb!
Puss

Jag och Empa, hahaha!

Emelie och jag i söndags utanför Felicia :D så jävla söta, visst? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0