Wie stan varje torsdag

Haha det har typ blivit en grej att jag är inne i stan varje torsdag, kom och tänka på det nu asså! Har varit det några veckor i rad nu.
Men iaf, jag var inne i stan idag efter skolan tillsammans med Raffi, Emelie och Fanni. Vi fick lite nytt som jag inte orkar lägga upp nu, men gör det någon annan dag, hehe. Sen åkte vi till gårn och jag var där i bara en timme sen drog jag hem i det iskalla vädret och gjorde lite matte pch duschat har jag också hunnit med *jätteglad smiley*
IMORGON ÄR DET FREDAG ♥

PS. Vill gratta Alexander Rodillas och Emelie Fransas som har fått ett förhållande! Önskar er all lycka, verkligen.

- My dream is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0