We found love in a horrible place

Älskar Rihannas nya låt! Iaf, förlåt att jag inte hört av mig på ett tag, om det fortfarande är några som läser min blogg så kan jag ju passa på att berätta att den här veckan har börjat jävligt soft! Förra helgen var grym, och den här ska bara bli bättre!
Imorgon ska jag på mitt första konfermations möte (y) ska bli super kuul! Sen på fredag blir det väl träning och sen party. På lördag ska jag och brudarna stå i kaffeterian på MIDNIGHT BASKET JAM. Kom dit om ni vill liksom hehe.
Min mobil gick tyvärr sönder i fredags, så har en nokia just nu -.- Därför har jag inte velat blogga utan bilder :/ Men ska försöka kirra en kamera asså! Har ju massa hemma, måste bara orkaa fixa sladdar och skit.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0