Onsdag - lill lördag eller?

Idag är det onsdag och jag har typ inte haft för mig speciellt mycket... Var i skolan som vanligt, chill dag faktiskt. Det har börjat blivit kul att vara i skolan nu.
men efter skolan åkte jag och mamma till gymmet och gymmade lite fint sådär ;) Massa snygga killar faktiskt... I Haninge gymmar jag för dom som undrar. hehe. Amen sen efter det åkte vi hem och åt middag det blev fiskpinnsgrejer och potatis. Sen kom pappa hem och då var det plugg på G!
Sen blev det te och film, jag såg någon mamma film typ på TV1000 Family.
Men nu ska jag inte babbla pååååå bara, imorgon ska jag chilla i skolan sen till gårn tror jag... Längtar till hemkunskapen hihihihohohoh
Puss

- Why can't it just work out?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0