Maracacaca

Grab some body sexy tell'em HEEY! Tjenare, vad gjorde ni för kul igår då? En lördag då man inte riktgit hade någonting att göra, tur att man har sina älsklingar att vara med. Älskar er brudar. Jag har alltid så kul med er.
Igår vaknade jag Raffi och Emelie hemma hos Emelie vi gjorde inte speciellt mycket under dagen. Men senare ppå kvällen åkte vi och mötte Alexander på Gullmars och sen drog vi tillbaka till Tyresö och hade det så jävla kul! Man kan faktiskt ha kul ute ;) Vi var med massa, men runt 11 drog vi till Donken och chillade där med massa. Undrarom vi kommer få komma in på donken något mer... Personalen älskar nog oss...
Sen sov jag Felicia och Fanni hemma hos Fanni. Fanni somnade först ofc, och jag och Felicia hade skiiiit kul under natten.
Idag har vi bara chillat och vi är fortfarande hemma hos Fanni. Snart ska vi nog ut och träffa Emelie och Alexander.
Men ni  får ha en underbar och mysig söndag.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0