Kenny Starfighter!

Tjenare coolingar! Min helg har faktiskt varit ganska lyckad. Trodde hela skulle fucka ur men nejdå! I fredags kom Fanni, Emelie och Alexander och räddade mig.. Vi drog till gårn där det var massa uppträdanden sen till kringlan. Felicia Emelie och Jonas sov hos mig den kvällen. På lördagen var det party dags i Bollmorahallen. Vi brudar stod i kaffeterian från klockan 7 ungefär till halv 2 på natten. Jag Raffi Felicia och Emelie sov hos Emelie då, det var skit mysigt. Jag somnade först hihi (a)
Idag har jag Felicia Emelie och Fanni varit inne i stan. Jag fick lite nya grejer, en tröja ett linne och en piercing. Sen åt vi mat på tacobar. Älskar er brudar! Och Raffi såklart, det vet hon höhö.
Jag känner mig ganska nöjd med helgen... Men nästa ska bli bättre!
Puss






Hihi alla bilder är från i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0