Jag har jobbat hela veckan men nu är det fredag

Lite sent inlägg, skulle kanske haft den rubriken igår men jag gick och sjöng på den låten ett tag igår för var så jävla taggad. Älskar fredagar.
Efter jag varit i skolan träffade jag och Fanni Emelie och Beatrice, vi åkte in till stan och fixade gash sen drog vi vidare till plattan och satt där och väntade på en present i ungefär 2 timmar, segt eller?
När vi fått presenten var det vidare mot härliga tyresö, jag Fanni och Emelie träffade Nicklas och Max och vi drog hem till Viktor där var det fiiieeestaaaaa loss!
Igår var en lyckad dag tycker jag tills några kom och förstörde fiestandet :( Men det gör ingenting. Jag Emelie och Fanni och kompiz som hos Fannipanni.
Nu ska vi gå och göra lite frulle bröder,
Puss



söt nyvaken tjej med party linnet fortfarande på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0