hur orkar man lägga ner tid på en som man ogillar så himla mycket?

Bara för att det gick snett för dig, behöver inte det betyda att det gick snett för mig. Ja jag bettede mig dumt, men jag var inte den ända. Alla vi tre var i en fucked up situation. Ledsen att säga det men vi alla har förlorat, alla. Tro mig Lina.


Idag Har det varit en riktigt jävla måndag för mig. Såklart seg på morgonen och seg i skolan. Jag Fanni och Oskar åkte hem till mig där jag lagade spagetti och köttfärsås till dom gullisarna. Fortfarande trött tjej då, sen åkte vi till gårn och chillade. Orkade inte vänta tills halv tio så bad papi komma och hämta mig. Det var naajz. Tack papisen, love u hehehe.

Nu sitter jag i min säng och ska snart gå och tvätta av mig sminket och sätta på gamla vänner avsnitt eller kanske en film, busigt.
Puss

- Don't forget me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0