När dom gjorde som dom gjorde förr

Det finns aldrig någon väg tillbaks till dig om han har varit ett loser, ett riktigt jävla as. Eller hur? Låt honom veta att hans sista chans är bränd och att ni aldrig kommer börja om igen.

Och med det säger jag hej på denna lördags förmiddag eller heter det eftermiddag? Har aldrig riktgit fattat det där... Iaf! Igår tränade jag och åt middag hemma efter skolan. Myspys med ceasar sallad. Sen åkte jag till Allé plan och träffade mina brudar som jag har saknat otroligt. Har ju inte varit med dom så mycket på senaste tiden :/
Vi hade kul där i trollbäcken och sen runt tolv gick jag hem, liten promenad är alltid bra. Men det hemska var att jag pratade med Oskar i telefon för jag var fett rädd. Då dör min mobil hehe... MEn jag lever och mår bra.

Idag har jag bara tagit det lugnt och ska snart åka med mor min och träna. Sen ska jag hem och duscha och kanske dra ut elelr så ska jag hem till Pontus och vara med några killar från min klass hehe.
Puss

Jag har tyvärr inga bilder just nu, eller jo det har jag men jag har inte den dator jag brukar ha och den kan jag fkatiskt inte ladda upp bilder på. Lite synd sådär, men det kommer nog senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0