Make me a better person

Gud vad det här höstlovet har varit perfekt. Det kom i perfekt tid till skolan och det var inte mycket bråk, jag har gjort lagom mycket saker och allting har bara varit perfekt sak i perfket tillfälle! Jag har ju varit på Rihanna konsert, jag har sålt biljetter till Twilight Fan Event, jag har sovit hos dom jag älskar, och dom jag älskar har sovit hos mig. Jag har inte varit ensam knappt en timme den här veckan. Åh, det enda problemet nu är att jag skulle vilja att det skulle vara en vecka till kanske... Eller iaf några dagar till... Aja, snart är det jullov igen så jag ska försöka klara mig.
Nu känner jag att jag bara babblar på här, men jag ville bara skriva lite och kanske ska lägga ut lite bilder snart om jag hittar några ;)
Puss


HAHA mannen..... mannen.... sög bild! (y)

PIMP jocke med mig och Fanni. Hemma hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0