Kan badrummet bli klart eller

ÅH stör mig en aning på att vi håller på att renovera vårat badrum och har gjort det i drygt två veckor nu... Kan det bli klart snart? Så jag min far och min mor slipper stå och trängas i vårat lilla badrum där nere... Usch U-land problem eller? *blink*
Men hejpåerockså. Idag är det tisdag och jag har haft en väldigt icke-spännande dag. Det som var lite kul i skolan var väl att vi hade simning, hatar det menmen man måste ju vara med, och det veckar så otroligt mycket minnen. Första simningen i årskurs 6 träffade jag en som jag aldrig kommer glömma i hela mitt liv.
Men det är skit samma just nu, för just nu ska jag bara ladda upp bilder och snacka lite på FB och sen SOVA.
BTW, Kevin Salomonsson är den ända personen som är cool. Ingen annan!

Detta hade jag på mig idag för er som bryr er ;)

Random yeah...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du liknar paula kahn på sista bilden :)

2011-11-09 @ 08:42:13
Postat av: Anonym

det spelar ingen roll huvudsaken är att jag är cool ingen annan

2011-11-09 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0