Breaking Dawn

Kom precis hem från Sickla, har varit på bio med Fanni, hennes mamma och Jasmine. Vi såg Twilight BReaking Dawn. Rekomenderas verkligen, om man har gillat dom andra filmerna lär man verkligen gilla den här.
Det var bara en scen som jag inte riktgit gillade, det blev lite för mycket. Ni fattar nog när ni sätt den!

Skolan har börjat blivit lätt att gå i, inte jobbigt det är bara lätt. Jag är glad för det mesta och mår bra. DEt känns som allting i min vardag inte har blivit jobbigt, som det var förut. Utan det är lätt att gå upp på morgonen och lätt att åka iväg och träna även fast jag inte vill, det är lätt att leva typ haha :D förut var jag as mycket FML. Hehe så det känns sjukt bra brorrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0