Valborg?

Haha igår var det då valborg mässoafton (y) Jag och Paula var iväg och hade kult. Sen åkte jag hem och chillade, var så jääävla trött. Och hade fett ont i huvudet brorshan. Så jag somnade typ på dirr. Sen vaknae jag och tittade på film. Myspys. Men vi som hade planerat fett mycket:( aja, det kommer alltid en till Valborg.. Om vi inte dör 2012.

Idag då? Vaknade rätt tidigt men låg kvar i sängen , sköööönt! Och vi hade ingen god frukost så har bara ätit lite yogurt och druckit oboy ofc. Just nu sitter jag i soffan och faceboockar ;) och pratar med Paula i telefonen. Men jag ska nog snart ta med Paula (i telefonen) på en tripp poch åka till centrum och hyra en liten film. Mysigt visst? :)

Just nu


köpte dom igår (y) behovdes veeerkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0