Ursäkta för dålig bloggning, but i'm BACK!

Hejhej älsklingar. Idag har varit en sådan underbar dag, även fast det var skola och Biptest och shitt på idrotten, så jävlar vad nice väder det är. Man blir så lycklig.
Under dom här dagarna jag inte har bloggat har jag... i fredags var en failad dag :P men satt på gårn ett tag. I lördags, ojojoj! Det var en liten fest hemma hos Fanny. Helt sjukt kul. Och Fanny är så glad för din skull att allting löste sig ;)
I söndags vaknade jag hemma hos Fanny, och vi fixade huset och satte på oss najsa kläder osv och drog till centrum och myste på vallen med allihopa söta människor.
På måndag var det dags för skola och då... Kommer jag typ inte ihåg vad jag gjorde :O Men jag, Fanny, Raffi och Emelie var ute och "joggade" ungefär från centrum till Alby, ungefär! Då var det också helt underbart väder.
Idag, var ju som sagt helt underbart. hihi.
Aa men hörrni, nu ska jag ut i eftermiddags solen och mysa med mamma och pappa medans pappa grillar.
Puss

Fanny i söndags

en orm ute på joggingturen igår :O

haha jag fanny och linnea idag efter idrotten!

idags outfit! helt ny känning från H&M sjukt fin visst? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0