Onsdag 11/5

Idag har varit en sjuuukt skön dag! Var ju ledig för det är "Opration Dagsverket" i skolan, man ska samla in pengar till barn i... aa vad det nu var för land, genom att jobba med någonting. Jag jobbade hemma :) och gjorde detta:

Vek tvätt alltså :)
Sen solade jag

Sen skulle jag till centrum för att möta Felicia, Julia och Fanny. För skulle hjälpa Fanny med en grej. Så skyndade mig som en dåre... Vi fick gå runt om yra höns inne i stan i ungefär en timme ^^ Orkar inte förklara varför :) Men vi skulle hämta pengar, eller Fanny skulle.
Sen var jag tillbaka i Tyresö, då träffade jag Paula på dirr. Och gissa vad vi gjorde? jo vi åkte in till stan ;) hahaha. Jag köpte en ny läpp pircing. Vet inte riktigt om jag är nöjd.. Men jag får vänja mig. Efter det åkte vi till Tyresö igen och vidare hem till Paula, där vi åt middag. Spagetti och köttfärssås.
Aa sen iaf, så träffade jag Gustav, hängde lite med honom ett tag. Sen drog jag till gårn... Helt tomt på folk, förutom julia, Pata, gustav, jonas och sen några randoms :)
Aahörrni, nu ligger jag i min säng och myser...
Puss


outfit bilder för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0