Min vanliga måndag

Vaknade i normal tid, men gick upp 40 minuter för sent, älskar att ligga kvar i sängen!! Sen åkte jag till skolan, hade vanliga tråkiga lektioner sen efter skolan skulle jag och några tjejer från klassen gå och prata med våran musik lärare Håkan, för vi hade tänkt att sjunga på skolavslutningen! Jippie! Vill ni ge lite förslag på låtar, så gärna det gärna det!
Aja, sen kom mamma och vi åkte och tränade med henne kompis Emelie. Sen blev det middag ute i solen.. Aa, en helt vanlig måndag för min del :P
Puss

Outfit

Klassen gjorde ett "kort". Vi tänker på dig Henrik! Sjukt mycket. Var stark.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hade hänt med han?

2011-05-30 @ 21:04:46
Postat av: Anonym

sååå jävla snygg hårfärg du har just nu :D

2011-05-30 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0