Hemma från paula. vad hände med vädret?

Jag vaknade upp hos Paula mitt ängla barn. Vi sov på altanen som sagt.. Det regnade när vi vaknade vilket kanke inte var det trevligaste sättet att vakna på (y) menmen.
Mamma och pappa hämtade mig därifrån för typ... en halvtimme sen? 45 mintuer kanske. Och vi åkte till Centrum för att köpa nånting att äta till mig! Var assugen ppå sallad, så en liten kyckling/pasta sallad i bilen på väg hem fick det bli. hihih.
Nu är jag hemma och ska visa er lite vad jag köpte igår. Underbart


Klänning - H&M Divided 99:-
Armband - GinaTricot 99:- (tror jag)
Linne - GinaTricot 99:-

Outfit för idag. Och äver den biega (?) tröjan är ny.
GinaTricot - 249 :-
Tack för mig, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skolavslutnings klänning? <3

2011-05-22 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0