Hejhej bloggen!

Idag har varit en as chill dag! Jag gick i skolan, som vanligt allting :) Sen kom Paula på min sista lektion för hon slutade en timme tidigare än mig. Sen åkte vi raka vägen hem till mig. Där käkade vi, gick promenad, satt och snackade på en busshållplats sen bara var med varandra. Det var ett tag sen faktiskt!
Aja, hon åkte vid nio ungefär. Då satt jag vid datan sen var det BB och sen åt jag faktiskt lite kvällsmål ;) tillsammans med mamma som har varit på "Vårruset".
Aja, snart ska jag sova osv :) Ha det bäst!

ehm.. aa först när vi kom hem till mig så hade jag inga nycklar. Så jag fick öppna ett fönster från utsidan (fråga mig inte hur jag gjorde det) sen klättra på en stol och en pall, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0