fredag, härliga fredag

Jävlar vilket väder vi har Sverige! Älska sommaren ♥ Idag har verkligen varit en as bra dag. Jag har varit glad i stort sätt HELA dagen. Det händer inte ofta att man går runt och ler och dansar en hel dag. Det är oftast alltid något som man stör sig på eller sånt.
Men iaf. Skolan var helt okej, glad som sagt, sen efter skolan träffade jag Paula och vi åkte till stan på dirr. Där köpte hon ASFINT löshår! Funderar på att också köpa, vad tycker ni? Sen efter så gick vi till Mc. där jag köpte en cheese och åt på tunnelbanan på väg hem mot Tyresö igen :D
Vi åkte hem till Paula och fixade hennes "hår" sen åkte vi raka vägen hem till mig.
Och nu till det roliga, jag och paula träffade Adde, Kevin, Filip, Jesper M, Jesper L, Oscar och Victor! Coola grabbar!
Och gissa vad vi gjorde? eller aa... Dom :) fiskade!! Kul visst? ;)
Aja.... Efter ett tag drog vi på bussen och lekte gangster. Sen blev det fylle-käk (?) Donken.
Ni får hare bäst. Puss på er


i torsdags

ja jag har fin rumpa -.-

Linnea, Fanny och jag idag :) en liten outfit typ.

outfit bild från kvällen :)
BTW, den kommande bilden som ska komma här neranför. Kan misstolkas riktigt hårt! Det är jag och Adde, vi är BARA vänner. ingenting annat, vill inte att någon ska tro något annat heller. Det är som att ni skulle pussa er bror eller pappa. Och för killarnas del sin mamma eller syster. ville bara klargöra det!!

och nu undrar ni säkert , men varför lägger hon ut den för då? Jo för att jag tyckte att jag inte berättar speciellt mycket om mig och mina relationer till folk. hihi
godnatt på er! KLOCKAN ÄR FAN MYCKET

Kommentarer
Postat av: Yanna

Hej! söt blogg :)



Men tror du att han Adde känner samma sak när han pussar dig? att det är bara en kompis puss?

2011-05-21 @ 13:15:33
Postat av: Linn

jadå :) jag hoppas det, annars blir jag arg på han. för jag älskar redan en annan, och det vet han. tack för frågan!

2011-05-22 @ 02:01:11
URL: http://baralinzi.blogg.se/
Postat av: Linn

jadå :) jag hoppas det, annars blir jag arg på han. för jag älskar redan en annan, och det vet han. tack för frågan!

2011-05-22 @ 02:01:14
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0