fan vilken härlig dag!

Idag vaknade jag, åkte med pappa och tränade sen har jag bara varit hemma med mamma och Emelie (mamma kompis) hela dagen! Vi har solat lyssnat på musik sen gick vi iväg och käkade pizza till lunch. Sen kom jag hem för ett tag sen för vi var i centrum och handlade.
underbar dag! Och vi ska snart börja göra mat, sen ska vi hyra en film på Viasat Ondemand eller vafan det heter! Och pappa kommer hem lite senare, så då kanske vi hyr en till ;)
Hoppas ni har haft en fett bra dag. För det har jag hihi.

outfit bror

Kommentarer
Postat av: ViasatSupport

Hej!



Vad kul att du gillar Viaplay, som det numera heter. Hoppas du hade en trevlig filmkväll igår.

Om du inte redan sett "Det regnar köttbullar" så kan jag varmt rekommendera denna, för ett fartfyllt äventyr!



Hälsningar,

Camilla, ViasatSupport

2011-05-23 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0