Dålig bloggning hejhej

Just nu sitter jag i köket och ska snart stänga av datorn. Idag har varit en tråkig dag i skolan, förutom att på musiken fick vi hålla på med marackas och sånt. det tycker jag är kul (a)
På idrotten hade vi fotboll... Vilket är lite mindre kul :/
Iaf, sen efter skolan träffade jag mami och vi åkte och tränade hårt! Sen blev det en McFlurry från donken i solen med mamma. Underbart eller hur? :)
Men nu kollar jag på Big Brother, ovanligt? Svar nej :) Älskar det.
Imorgon... Har vi simning -.- det är fan hemskt, vill inte vara med :/ Vi får se om jag kan få mamma att skriva en lapp (a)

Alla bilder på min outfit och sånt där kult har Linda, så dom kommer upp imorgon. Men ni får ha det underbart för det ska jag ha.



dom två första är från Pontus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0