untz untz untz

Wie. Igår var en helt okej dag :)Wie. Igår var en helt okej dag :) Jag och Paula träffade Mr.X :D det var kult. Vi kollade runt i affärer och sånt där. Tyvärr mådde jag ikke så bra men men ;)
Men vi kom hem vid sju till Paula. Jag skulle gentligen åkt hem, men jag sov här (y) Det var as chill.
Fast stackar Paula haha, jag somnade typ vid 00.
Hihi. Så hon blev själv uppe , men hon hade väl kuligt på msn eller nåt.
Idag vaknade jag as tidigt... Medans Paula sov till typ 12. FÄN.
Aja, nu sitter vi här i hennes säng och har tittat på massa videos och sista avsnittet "kniven i ♥". Ska typ hem om en timme eller två. För då ska Paula på YOGA!!! KÖR HÅRT
men ni får hare bäst babys. PUSS
BAJSA PÅ DIG. VILL TILLBAKA......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0