Svar på 7 frågor

Anonym
fråga: varför är du så söt?
Jadu... Haha. Det kan jag tyvärr inte svara på. Men det stämmer inte gumman/gubben Men tack för frågan ;)
Anonym
favvo film?
favvo mat?
vad hete din senaste kille?
hur många killar haru haft?
1. Har nog ingen favorit film tror jag. "Lejonkungen" som liten iaf. Sen är det nog "The Notebook"
2. Favorit mat är Tacos/Fajihitas.
3. Min senaste pojkvän hette Gustav.
4. Jag håller inte direkt räkningen.....?
Unknown
Hur kommer det sig att du luktar så jävla mycket svett hela tiden ?
Haha skön fråga :) Men jadu, eftersom jag antar att jag inte känner dig så har jag ingenting att säga dig.
S
Vilken är din favoritplats av alla platser på jordklotet? :)
och varför osv :D <3
Hm.. Den var svår. Men jag tror att det äri armarna på killen jag älskar. Men om jag ska välja en fast plats så blir det nog gräsmattan utanför vårat landställe. Där brukar jag ligga och kolla på stjärnorna och lyssna på underbar musik.
Varför jag väljer just den platsen är för att det är den ända jag verkligen kan tänka och komma fram till saker på. Puss på dig! <3
julia den bästa
vad gillar du mest ostbågar eller chips? :D
beskriv dej med tre ord...eller det e ingen fråga men endå :
D
kommer inte på ngt annat kraam
Haha shit. Jag äter faktiskt inte så mycket chips :P Men ostbågar var jag toookig i när jag var liten. Men gott med variation ;)
Mig
Vilken person har du haft mest sex tankar om
Oj hehe. Många personer! Men mest är nog Cam Gigandet
Jossan
Använder du löshår?
Nej det gör jag inte.
Tack för frågorna ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Cam gigandet?

2011-03-09 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0