sjukling

FUCK. inlägget som jag skrev allderless nyss skrev försvann :(
Men jag gick hem från skolan för ungefäääär... en och en halv timme sen. Mådde inte bra alls!
Så nu ligger jag här hemma och har sjukt tråkigt. Städarna är här, så jag ligger inne på min systers rum och typ gömmer mig.

Om typ 2 timmar ska jag tydligen vara på gullmars.. -.- För ska till den där jävla fitt-sjukgymnasten! HATAR DET.
Orkar verkligen inte resa mig upp, ta på mig kläderna, ta på mig skorna, öppna dörren, vänta på bussen som tar mig till centrum, sen när jag är där ska jag vänta på bussen som tar mig till gullmars och väl framme på gullmars ska jag gå till kliniken (!?)
usch.

Jaja, hoppas min älskling är inloggad när jag kommer hem.


liten outfitbild i guess,

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ditt hus där bak?

2011-03-22 @ 14:14:41
Postat av: Linn

nej det är det inte :)

2011-03-22 @ 18:38:36
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0