Put your hands on my body

Jani, just nu sitter jag fortfarande i köket vilket jag har gjort i stort sätt hela dagen. Måste duscha snart, eller efter maten iaf.
Nu kom pappa med the fooood, grillad kyckling och tortilini.
20 min senare
SÅDÄRJA. Nu har jag ätit och ska komma till saken med detta inlägg. min förra lilla "dikt" -.- försvann spårlöst. Så ska bara säga att det finns en kille som gör mina dagar ljusa. Varje gång jag ser hans namn får jag "flashbacks" när jag upptäckte honom första gången och hans vackra leeeeeende. Och det visade sig vara en helt underbar kille.
Även fast det har snart gått ett år, vi har bråkat älskat och massa möjliga saker, så älskar jag dig genom allt. Du är den första jag sagt att jag älskar , och jag vet att jag är ung osv, men jag hoppas du blir den sista. går inte en ända dag utan dig i tanken. Fyfan vad du är underbar älskling. Kommer du ihåg våran film? kommer du ihåg våran låt? Kommer du ihåg vid bussen? minnen... ♥
Våra själar är gjorda för varandra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir tårögd när jag läser det... <3

2011-03-23 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0