min egen älskling ♥

Älskling du är mitt hjärta.
Du är mitt léende på läpparna.
Du är anledningen till att jag ser solen när det är mörkt.
Vad som än händer kommer jag aldrig vilja såra dig.
Vad som än händer kommer jag alltid älska dig.
Och vad som än händer så kommer du och jag vara ett.
Vi har gått genom en värld som ingen annan har varit i.
Men jag vill vara din värld vad som än händer.
Varje timme. Varje dag. Varje vecka.
Baby , du vet vem du är jag älskar dig sen första gången du log mot mig.
Jag föll direkt ♥
Madly in love with you.

Kommentarer
Postat av: Abelerica

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-06-06 @ 19:02:08
URL: http://abelerica.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0