DAGEN

Har tillbringats först i skolan som va pain in the ass! Sen med Paula och hemlig inne i stan. Köpte lite saker som ni kommer få se här nedan.
Ehm.. Vad gjorde vi för något? Vi gick runt typ, kollade på saker till mig hihi. Sen donken ofc, Sen gick vi till en bänk och satt där ungefär två timmar (y)
Var hemma vid halv 9. Skulle åkt och träffat Paula igen och sen åkt vidare. Men blev tyvärrrrr inte så brorsan!
Är på konstigt humör... Vet inte hur... Men känns konstigt :D
Är sjukt nöjd med alla grejer (y)
Mörk bild men men. BTW!!! klippte mig själv :D min lugg, så den är snelugg ungefär.
Tack till hemlig och Paula som stod ut med mig idag.
Och ja paula.... Jag är kär i dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0