Dag 8 - Något jag vill ha

Lycka. Och min lycka finns hos en person. Om jag tillbringar en dag med honom vet jag att jag kommer vara lycklig.
Men jag ska inte vara tråkig och bara skriva om det.
Det jag som är lite mitt mål eller något när jag blir lite äldre, är att jag ska inte ha något tak som man inte kan se stjärnorna med. Ska försöka hitta en bild.
Ska försöka förklara. Och du ligger i ditt rum och tittar mot din tak. Då ska det vara glas där ist för trä typ :) hehe. Knäpp tanke jag vet, men jag älskar att ligga och titta på stjärnorna! Finns inge bättre.
Ja sen finns det ju små saker jag skulle vilja ha. Typ nya hörlurar, nya jeans aa allt sånt där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0