Dag 3 - min förebild

Robert Nordgren
Min bror. Han är 24 år och är en underbar människa. Jag vet att han har gått igenom rätt konstiga saker i barndomen. Mycket med flytter och sånt. Och skiljsmässor osv. Och han klarar sig så himla bra. Han är helt sjukt social och väldigt omtänksam. Han är verkligen en bror.
Klart att alla har sina brister och så. Men om jag får säga det själv.. Så kan jag inte komma på några just nu.. Kanske att han har ett temprament som kan gå över styr ibland mot som som är uppkäftiga mot honom. Men vem har inte det?
Jaja. När jag behöver honom, så vet jag att han finns där.
Han har skaffat sig världens bästa flickvän nu också ;) Så söta ♥
gammal bild på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0