Dag 12 - Mina framtidsplaner

Framtidsplaner... Jag tar oftast dagen som den kommer. Men jag ska gå ut gymnastiet. Vet inte riktigt vilken linje jag ska gå, antingen Foto eller nånting som har med författare att göra. Sen ska jag gå någon sorts utbildning som vem som helst. När jag fyller 19 ska jag flytta hemifrån till en liten lägenhet. Och liksom samla ihop pengar (har redan börjat spara) till ett hus med den jag älskar. När jag är ungefär 21-25 ska jag skaffa barn. Jag ska bli världens skönaste mamma! Och pappan kommer vara underbar också. Sen har jag inga planer längre fram.
Ungefär dom planer som vilken 14 åring som helst har. Inga konstigheter :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0