Dag 10 - Något som får mig att börja gråta

Jobbig "fråga".. Men det är förmodligen när jag bråkar med folk som jag inte vill bråka med. Men det är inget ovanligt.
Men det jag har märkt på senaste tiden är att jag gråter åt sjukdomar. Så fort jag ser en film med att någon har en sjukdom i , så sprutar tårarna.
Exempelvis i "Love and other drogs", den är ju förmodligen meningen att vara typ sorlig osv. Men jag kommer ihåg att när jag Paula och Linnea var på den, så grät jag typ redan i början av filmen, medans 'vissa andra' inte förstår riktigt.
Är svag för sånt. Och döden är jag riktigt rädd för så förmodligen är det därför :/
Hon har Parkinsson btw! HEMSKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0