Dag 1 - Vem är jag?

Jag är Linn Rosalie Erika Nordgren Eriksson bor i Tyresö trollbäcken.
Född den 8 juni 1997. Jag har bott i samma hus sen jag var 1 år gammal. Gick på ett dagis som heter Teddybjörnen och Hanvikens skola upp till 5an. Nu går jag i "Centrumskolan".
Jaja nu till det roliga!
Jag är helt mobbad! haha. Jag är knäpp rakt igenom. Jag har väldigt bra tålamod, men när det är nånting som inte passar mig... Så kokar det inom mig. Och vill slå något / någon. hihi.
Min favorit film: hm.. Lejonkungen egentligen (a) men baksmällan är riktigt rolig och ehm. Eller nja. Har ingen :)
Favorit låt: Har ingen . men en som jag lyssnar otroligt mycket på nu är Tonårstankar - Lilleman
Favorit maträtt: Tacos / Fajihitas
vad älskar jag att göra? Jag älskar att skriva, lyssna på musik och ... Vara ute när det är mörkt. Och titta på stjärnorna. OCH sjunga.
Vad är jag bra på? De nada.
Jadu. Det finns väl inte så mycket mer om mig att veta.. Men kommentera och fråga om ni vill veta nånting mer! ser fram emot det (a)
Den där söta saken blev till det här 14 år senare:
illa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0