- Seni Seviyorum

Sitter med Chilli i knät och väntar på att mamma ska komma och hämta mig, jag ska till sjukgymnasten igen. Men idag ska jag få akepunktur (?) sånt där med nålar som ska vara lugnande blablabla.
Efter det hoppas jag på att jag drar typ ut. Gör något kul :) Jag tror att jag kanske ska träffa Paula och Linnea. Eller jag hoppas (a)
Hm.. Sen blir det nog gårn för min del kanske en timme. Sen ska jag hyra film hihi. Någon som har något bra förslag och kanske vill joina mig?
Puss på er
wieeee chilli chillar gal1

Kommentarer
Postat av: S

GLÖM INTE ATT KOLLA PÅ FORREST GUMP!!!

MED PAULA!!!

OKEJ???

BRA!!!

2011-03-01 @ 15:50:41
Postat av: adem

seni seviyorum

[email protected]

GBG

2011-04-15 @ 17:22:11
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0