turkiet då

Nice dag, Vaknade tidigt och berättade min läskiga dröm för mamma sen åt jag frukost och kollade på tv typ två timmar. Behövde inte duscha, för det gjorde jag mitt i natten igår (a) Och pilade mig! Hur nice?
Sen åkte jag och mamma till centrum för att handla mat osv, sen åkte vi vidare och gjorde ett ärende *blink* Och då följde Fanny med på vägen. Jag och Fanny hoppade av i centrum och åt lunch :) Och nu är jag hemma och har börjat packa!
Mamma och pappa ska på FooFighters konsert ikväll, så jag och Fanny skulle vara ensama. Men icke sa nicke :) Jack och Joshi kommer hem hit. Vi ska typ sitta uute och chilla och typ grilla marsmellows eller nåt sånt! Mys dag.
Vad händer natt då??? Jo vi åker till Turkiet. Fan vad efterlängtat. Tyvärr är jag riktigt flygrädd.. Men får försöka ta lgunande eller nåt, hehe.

Igår

PACKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0