Thank you, more please

Shit, har varit hemma EXAKT hela dagen och har inte bloggat ett ända inlägg? Knas.. yää :)
Just nu ligger jag i sängen, är glad, ledsen, arg, nervös och uppspelt... Spritt humör här! Jag lyssnar på musik och bara tar det lugnt, hade tänkt att stänga av datan om några minuter. Men ville bara slänga in ett litet inlägg så ni vet att jag lever liksom och jag ville säga att jag såg American History X ikväll. Så bra film! Vad tycker ni om den?


Ni som inte har sätt den, ni borde verkligen se den direkt imorgon. Den är värd att se. Man får en helt annan bild av exakt allting..

Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

den är gryyyyyyyyyyyyyym

2011-06-18 @ 11:17:23
URL: http://www.jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0