svar

E om "there you go!" -
hur gammal är din bästa vän ? när är du född:p?
svaragärna i ett lnlägg i din blogg


Absolut kan jag svara i ett inlägg :) Som läget är just nu så tycker jag inte man kan ha en bästa vän. Men det skulle nog vara Fanny som är min bästa vän, och Paula är mer som typ en syster för mig. Det bara är så liksom. Även om jag och Paula bråkar, hoppas jag att hon vet att jag kommer stå vid hennes sida. Och jag aldrig skulle låta något hända henne.
Fanny hon är där i vått och torrt. Hon och jag har ju varit väldigt mycket fram och tillbaka, jag kan erkänna att jag kallat henne för saker, varit väldigt otrevlig mot henne när vi inte riktigt hade våran bästa tid mot varandra. Men jag kommer alltid älska henne.
Jag är född 1997-06-08, så jag fyller faktiskt år idag :D
Hoppas det dög,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0