Sista dagen innan skolavslutningen

HAHA, fan vilken najs dag jag dör! Jag vaknade klockan nio ungefär, skulle ta bussen som gick 9.15. Snacka om snabb brud? Och jaaaaaaa, jag fick på mig kläder :)
Sen när jag kom till skolan hade vi idrott i ungefär två timmar, vilken idrott tror ni det var? Jo det jag levde för för typ ett år sen! Gymnastik! Fan vad grymt!! Iallafall, sen slutade vi skolan. Då åkte jag och Fanny till Stan och shoppade, bilder kommer imorgon :) Sen fick jag träffa min syster också, kärlek till dig. Sen åkte jag och Fanny hem till henne, där vi käkade nudlar och bytte om till mjukis kläder! Och sen satt vi på gårn till klockan 10 typ!! Åh det har varit en sån underbar dag. Allt har varit bra fan! Varit glad hela tiden :) Hoppas ni har haft en lika underbar dag.
Puss

förberedelser för imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0