Läskigt sant

Läste mitt horoskop;
Låt inte din svartsjuka vara orsaken till en sönderfallande relation. Ta dig tid att göra fysiska förbättringar som kommer att förbättra ditt utseende. Du kommer att ha några problem att få saker att falla på plats.

Jag är skit kär i en kille som snackar med en annan tjej. Och jag är jättesvartsjuk när jag ser henne, jag vill typ skrika på henne, men hon vet ju förmodligen ingenting. Och om jag är svartsjuk och blir sur på honom, kommer jag förlora honom. Men jag tänkte att ÄH skirsamma, jag väntar och tar tid med mig själv. Jag tittade mig i spegeln. Såg att allting var bara skit, så jag färgade håret blond och tog piercing och började träna. Men kommer det hjälpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0