Jag vet att hon är söt men det måste bli du och jag

HAHAHa. Nä, det måste det inte alls :D
Hej jag heter Linn Nordgren Eriksson och jag är fett random och rolig! Nä men seriöst nu, så sov Fanny här igår! Det var skit trevligt, vi båda var riktigt trötta. Men på kvällen blev det lite körigt... Fanny tappade sin mobil :O Men den är hittad nu! (y) Ibland har man tur i oturen!Men under den tiden som vi "letade" efter den, skulle vi varit med Jack och några :) Men vi var med dom ett litet tag ♥ Finaste killarna!
Fanny åkte för en timme sen ungefär, och jag sitter och dunkar musik och sjunger ;D Idag ska min brors flickvän och hennes föräldrar komma hem till oss på grillkväll. Mysigt viiisst? Sen ska jag träffa Jack I belive, vi får se om vi drar ut och träffar Fanny och dom :)
Ni får ha det så himla bra älsklingar!

Mamma, jag och min syster Julia.
Saknar och älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0