förlåt, jag skäms

Hihi, jag har inte bloggat sen i... måndags? tisdags? aja :D
I'm back on track, tyvärr har inte speciellt mycket hänt på dessa dagar. Jag har varit ute på kvällarna. Igår var jag med Fanny, Jack och "Joshi", vi lodade runt sen satte vi oss på en kontainer och snackade om allt möjligt! Det var skit mysigt, älskar dom killarna, så jäkla fina båda två! Puss på dom :D
Aja, IDAG VAR DET FANNYS FÖDELSE DAG!! GRATTIS GUMMAN. Vi (jag, felicia, julia och empa) firade henne inne i stan. vi försökte hitta en uteservering i typ några timmar. Sen fick det bli något litet café ungefr vid kulturhuset eller vaan det heter :)
Sen åkte jag, Felicia och Fanny till Nacka forum, hon köpte ett par skor för presentkortet på NewYorker som hon fick.
Sen åkte jag och Fanny runt och hade typ nada att göra på kvällen, så vi träffade Jack och Joshi igen :)

Vad händer imorgon då... Jo min familj ska ha massa gäster hos oss, för farfar fyllde 80 år i... torsdags! Grattis ♥
Men jag updaterar imorgon.
Puss


ny tröja!

bild från i onsdags tror jag nog

samma dag typ

sammadaaaag

blond tjej igen!! blev det i torsdagggggs

födelsedags-barnet ;)

outfit idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0