Firande hit och dit

Idag blev jag lite mer firad av släkten. Farfar, min låtsas farmor, Evelina, min bror, min farbror och hans fru och min faster. Sen mamma och pappa såklart. Men min Gudmor och min kusin ska komma imorgon, och hoppas på att min syster kommer imorgon också!! :)
Men grejen är den, jag älskar födelsedagar.. Men blir deprimeraad efter.. Jag vet inte riktgit varför, men antar att det är för att jag är så äckligt rädd för döden :/ Så att veta att man kommer ett år närmare sin egen grav... Får gåshud alltså! Jaja...
Det var kul iaf, och efter alla åkte, vid ungefär halv 10, satte mamma jag och pappa på en film :) Convicted, en rekomenderad film av mig om man gillar lite spänning och drama!

från det där vraket

till det där :) tänk vad kläder och smink kan göra!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0