aha

Idag vaknade jag av att Chilli och mamma låg i min säng :P mys.. Sen åkte jag till tandläkaren, fick en sak, sen vidare in till stan för att äta med pappa. Jag tror att under den tiden sa jag kanske 10 meningar.. Vad är det med mig? Hatar såna här dagar, jag stör mig på allt.. Ler inte, pratar lågt, känner mig värdelös osv och allting går fel..? Jesus..
Hoppas att jag är ensam om att ha såna här dagar, för det är inte kul!
Sen efter det satt jag ensam i två timmar i centrum.. Sen åkte jag bussen hem, som fanny hoppade på. Nu r vi hemma hos mig, hon duschar och jag tror att jag ska sörja lite till med en chailatte.
Tycker synd om Fanny som måste stå ut med mig.
Puss

outfit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0