Saknar allting med dig, inte som en kärlek, som en vän och en person jag kunde lita på

En jag kunde säga allting till...
Idag har varit en sjujävlans chilldag. Vaknade vid halv 1 ungefär, jag ch Fanni satte på en rulle som sedan mamma och pappa joinade. Avatar var det btw, fan vad den är härlig. Tykcer verkligen det är bra. Aja sen var klockan typ 3-4 såvi gick ner till poolen och tog sista solen där tills den började gå ner. Sen åkte vi till Alanya (stan) och handlade det av våra sista pengar kan man säga. Och sen åkte vi in till Mahmutlar (våran mini stad) och åt middag. Nu är vi hemma och vi har spelat kort från 23 tills nu. Mys.
Fanni sover säkert redan så jag ska gå in till henne och göra något spratt eller bara gå den enkla vägen och låta henne sova.. Vi får se hehe.
Puss

Den jag saknar mest av allt i Sverige, min katt :'/

Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

åååh vad kul :D längtar tills du kommer hem!

Puss

2011-07-07 @ 16:28:18
URL: http://www.jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0