I don't know who you are any more

Hur kan en människa glömma?
Glömma den han älskade mest av allt på hela världen?
Eller var det bara ord så han hade någon tills han träffade den riktiga kärleken?
Alla dessa frågor utan svar. Jag vet att så många där ute som har frågor som dom nog alltid kommer få samma svar på, eller inget svar alls.
Men vad jag tror, han älskade dig. Men visste inte hur han skulle handskas med dig eller sin kärlek till dig.
Försök att tänk att du var den som hjälpte honom att kanske gå rätt eller fel väg. Det kanske är rätt väg, som Fanni säger, att han hittar en ny för att inse sin kärlek till dig. Vem vet... Tiden får avgöra. Men jag tänker inte sitta och vänta längre, jag har kanske också hittat min andra. Han kanske finns runt hörnet.
Att släppa taget är svårt, men det är en vane sak. Om vi jämnför med mig, jag har jävligt lätt att släppa taget, om jag får tänka ifred kanske en dag eller två, gråta en tår, men sen är det mesta över. Jag kan sitta och prata minnen och sånt vi har haft och bli lite deppig, men det betyder ingenting för mig. För mig är det bortblåst. Men vindar kan alltid kommer tillbaka, som nya och friska eller hur? Så jag säger inte att om han var en idiot, att han inte kan ändras. Men stå upp för er själva! Men om vi jämnför med andra som blir så sårade att dom inte vill gå ut, eller till och med tar tillbaka en idot för "han var underbar i början".
Funkar det? Jag vill få er tjejer där ute att vara lite mer av en "strong independent woman". Men också se alternativen som finns runt omkring er.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Bra inlägg Linn! Jag tänkte också precis på det här idag, släppa taget, vara stark och fortsätta osv osv.

<3

2011-07-05 @ 16:48:34
URL: http://www.jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0