Den dagen jag faller ner på knä för en kille, är den dagen jag knyter min sons skor

Idag vaknade jag och Fanny ensama i lägenheten, chill. Så vi gjorde pizza i ugnen och dunkade gal1. Sen kom mamma och pappa hem och då gick vi ner till poolen och badade och solade. Detblev liiite molningt så vi har gått pp nu, ska fixa oss lite och sen tror jag att vi åker till stan eller något sådant kulkul. Hoppas det i allafall..
Juste, Alex och Mari åkte hem idag "/ Så det vart lite tråååk. Men vi ska nog få turkarna att hopppppa i taket ändå.
Vi har bara 3 och 1 halv dag kvar ungefär... Så jag ska inte stå här och hänga på blogg.se hela eftermiddagen!
Puss

Förra året vid poolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0